Cum sa fi organizat in timpul scolii

Hmm e greu sa o faci. Mai ales cand vrei absolut neaprat si 2 ore la calculator… Insa in acest articol o sa va spun cum sa va planificati timpul asa incat sa va ramana 3 ore libere cel putin (program pentru cei care au scoala/liceu/facultate):

  1. Sa faci un orar de teme si teste
  2. Sa faci temele din ziua in care le-ai primit
  3. Sa inveti pentru maine si pentru testul urmator
  4. Sa mai faci o pauza 30 de minute
  5. Sa inveti din nou pe rupte(:(()
  6. Te apuci de facut teme in plus 30 de minute la alte materii,pentru alte teste
  7. Toate astea ar trebui sa-ti ia maxim 4-3 ore, asta daca te ti stans de program, fara alte pauze pana la pasul 4!
  8. Iti iei cele 4-5 ore ramase si-ti faci de cap. Woow… 4 sau 5 ore in timpul saptamanii miercurea, nu suna mirific?
  9. Mai dormi si tu 8-9 ore, ca totusi nu vrei cearcane dimineata:))

Si cam asta-i progamul pe care al trebui sa-l avem dupa parerea mea. Succes!

P.S.:Am uitat sa va spun, sa mai si mancati:)

About littlemisssunny

I'm a sunny person and an otaku. I love this blog and I'll do my best!
This entry was posted in to try. Bookmark the permalink.

8 Responses to Cum sa fi organizat in timpul scolii

  1. Andera Y says:

    Ufffff mi-e dor de proramu’ de scoala… Plecam dimineata, ajungeam acasa pe la 1 – 2, faceam ceva teme si invatam maxim 1 – 2 ore ca de obicei le prindeam din clasa, iar temele le faceam in pauze si-apoi ieseam afara cu prietenii. :)))

  2. dinparti says:

    Tinereţe, dulce tinereţe. Ce clasă eşti?

  3. Mariina says:

    Mmm… Cred ca programul este foaaarte bun, daca inveti dimineata. 😐 La mine nu se intampla asa. E ceva de genul:
    1. Temele incep la 6.
    2. Pana la 8 – 8.30 numai asta fac (+invatat)
    3. Timp liber? Nu stiu daca se pune cel de la 9 la 11.
    4. Ai zice ca am timp si dimineata de cate ceva. Eu dorm. 😀 Deci nu prea am timp de nimic. Abia astept la anul sa incep si eu de dimineata!!! :X
    In rest, foarte bun si interesant programul 😉

  4. ZuZu says:

    Hm…greu de specificat…eu tot nu ma descurc…probkema e ca toata ziua ne-o oacupam (pierdem) cu teme…daca ele nu a rfi totul ar fi perfect…invatat asa din cand in cand si gata :))

  5. sunshine says:

    @Andera Y: mie nici acum nu-mi lipseste clasa a 4-a:))
    @Mariina: oopps, pai cam da 😀
    @ZuZu:=)) scoala asta, ahh ne ocupa tot timpul

  6. Andera Y says:

    Mie da! Imi lipseste toata scoala! De fapt, mai putin anii de facultate ca acolo n-a fost cine stie ce… 😀

  7. La fiecare început de săptămână îmi spun că voi fi organizată,la fiecare sfârşit de săptămână îmi spun că e imposibil 😆

  8. dede says:

    eu fac mai simplu:
    de la scoala fug direct acasa(ca stau si “departe rau”:))))
    mananc
    ma apuc de teme
    dupa vreo 2 ore rontai ceva
    dupa ce termin de scris ma apuc sa invat
    apoi imi raman in jur de 4-5 ore

Leave a Reply

