Cum a inceput totul

Ieri noapte nu puteam sa dorm. Eram intr-o stare dubioasa de luciditate ce alterna cu ganduri ce pareau a fi din vise (nu erau). Si cum stateam eu asa, cu ochii pe pereti, mi-a trecut prin minte ca eu inca mai am un blog… pe care n-am mai scris calumea de ani intregi. Din pacate, s-a cam rezumat totul la un articol la cateva luni. Ceea ce e o leaca trist pentru cat de drag mi-era blogul asta. Si acum imi e, insa nu pentru ce este, ci pentru ceea ce a fost.

Stii, cred ca inca de la 13 ani, cand am inceput acest blog, am avut dorinta asta de a lasa ceva in urma pasilor mei. Era programat in mintea mea… Nevoia de a scrie, inca de pe atunci, dorinta de a avea validata opinia, ideea ca ar putea exista cineva caruia sa-i pese de ce am de spus. Fireste, nu cred ca ma gandeam concret la asta, dar sunt sigura ca o particica mica din mine voia sa stie ca fiinta mea nu e neimportanta. Ca si eu contez. Ma surprinde felul cum cautam atata sa avem un rost pe lume. E putin straniu si, in acelasi timp, foarte, foarte uman.

Ma intreb sincer daca peste niste ani o sa dau din intamplare peste acest blog si o sa-mi amintesc cu drag de ce ma pasiona, sau de cat de prost scriam la inceput :))) sau pur si simplu de cum gandeam eu in adolescenta.

Pace~

 

About littlemisssunny

I'm a sunny person and an otaku. I love this blog and I'll do my best!
This entry was posted in amestecaturi. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

